Jdi na obsah Jdi na menu

13. 5. 2012

Reportáž z Klubové výstavy 2012 - Knížecí rybník

Tak jsme zase po roce vyrazili mezi naše hovíkovské přátele a známé na Klubovou výstavu na Knížecím Rybníku u Tábora. Účast byla jako obvykle hojná a tak se sešlo na jednom místě přes 150 zástupců tohohle velmi krásného plemene. V úvodu Klubové výstavy vyhlásily výsledky soutěže o Nejúspěšnějsího pracovního hovawarta ČR roku 2011, Cailin obsadila nádherné 11. místo a dostala medaili na památku. Po ocenění všech zúčastněných byly postaveny 3 výstavní kruhy, kde posuzovali zahraniční rozhodčí :  Sabine Kerchner /A/ , Elizabeth Kapsch /A/ a Dušica Bučer /Slovinsko/.cailinkr-1-.jpg

Při takovém počtu měli všechny tři plné ruce práce a tak se posuzování protáhlo až do pozdních odpoledních hodin.

Počasí se také moc nepovedlo a střídavě pršelo a foukal velmi studený vítr.Vytáhli jsme snad všechno oblečení co jsme měli  s sebou a nabalili se, jen pár otužilců pobíhalo v kraťasech :(.

Cailin měla svoji premiéru ve třídě pracovní a tak jsme čekali, až rozhodčí posoudí mezitřídu a také třídu otevřenou, která tento rok byla velmi hodně obsazena / 38 fen /. Konečně na nás přišla řada, Cailin se paní rozhodčí obzvlášť líbila a dostala moc pěkný posudek / viz. posudky /. Po posouzení všech a následných soutěží se začalo běhat o umístění. Cailin si ve své třídě vyběhala V2 a titul res.CAC. Dostali jsme pohárek a pytel granulí.

Bráška Crosbík si ve své třídě vyběhal také moc pěkný posudek a známku Výborný,  ale bohužel do užšího výběru o umístění se již nedostal, přestože je to velmi krásný pes.crosbik.jpg

Zato fenka z vrhu B naše starší skoro sestra znakatá Boogie - Woogie Kesidy si ve třídě otevřené vyběhala V3  - byla na bedně !!!  Velikou radost jsme našimi úspěchy udělali Rudovy a Jarce Baudyšovým / ch. stanice Kesidy /, kteří nás přijeli podpořit a strávili s námi studený den, moc děkujeme za podporu, fandění a cenné rady. Jsme moc rádi, že se zajímají o své odchovy a jezdí nás podporovat. Po velmi únavném dnu jsme si zaslouženě otevřeli lahvinky a ve společnosti přátel Mirky, Standy a dalších jsme statečně oslavovali naše úspěchy. Připravovali jsme se na velmi studenou noc, a taky byla, ráno jsme naměřili jeden stupeň ! Zima jak v ...........ale brzy začalo sluníčko hřát a někde za větrem to docela šlo. Kolem 8 hodiny přijela Hanka Vendlerů s rodinkou a Enní / panička taťuldy Dantese/. Po bouřlivém přivítání s oběma psíma dětičkama také ona měla ohromnou radost z našich úspěchů a prezentace genů taťky Dantíka. Také začali přijíždět další hovíci, kteří byli přihlášeni na svod a také na bonitace. Cailin a Crosbíka čeká bonitace na podzim a jelikož je letos nová verze, rozhodli jsme se ji okouknout, ať máme představu, co nás čeká. Okoukli jsme a uvidíme.

Po obědě jsme vyrazili k domovu, cesta ubíhala rychle a za 2,5 hodiny jsme stáli doma.

Pohár s medailí je postaven na poličce, granulky budou brzy zbaštěny, ale krásné vzpomínky zůstanou.

Zase jeden krásně strávený čas mezi přáteli .........tešíme se na další.